keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Aika

On ihmeellistä herätä taas ajattelemaan asioita. Ajattelemaan jollain muulta kantilta millä on viime ajat ajatellut. Olen kokenut ihmeellisen paljon, joutunut miettimään ihmeellisen paljon. Ja tämä kaikki melkein tänä vuonna.

Olen jo kauan hukuttanut itseni töihin etten joutuisi ajattelemaan. Eikä minulla oikein ole ollut edes mitä ajatella. Nyt pitkästä aikaa mä haluan itelleni jotain. Olen toisaalta itsekäs, toisaalta kaikkea muuta. Tajusin, että tarvitsen itselleni aikaa. Tarvitsee antaa muillekin aikaa. Jos vain haluaa niin päivissä on tarpeeksi aikaa oikeastaan mille vaan.  Olen toiminut paljon tehokkaammin kun olen jakanut aikani järkevästi, 

Sitten muistin yhden asian, minkä olin melkein jo unohtanut. Ei ole mitään järkeä antaa heti periksi. Jos jokin ei onnistu ensi yrittämällä, miksi samantien heittää sen menemään? Monta kertaa ennen onnistuin kuin jaksoin vaan sitoutua asiaan ja tajuta miten asiat kuuluu hoitaa. Meinasin, että olen sen jo unohtanut, mutta nyt se taas muistui mieleen. 

Olen alkamassa elää uudelleen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti