torstai 18. elokuuta 2011

Mihin mä olen matkalla ja mitä tekemässä?

"Mä en olis halunnut että täs käy näin. Muistat sä vielä niitä kysymyksiä mitä me kysyttiin lapsena? Miten iso on avaruus? Mihin taivas loppuu ja mistä alkaa meri. Miksei mun anneta huutaa jos mul on paha olo. Miks me ylipäätään ollaan täällä jos kaikilla on niin paha olo. Mä uskon kuitenkin että lopussa meil kaikille käy hyvin"

Mä en ole enää varma, mihin mä olen matkalla, se kai riippuu siitä miten päin mä asiaa katson. Sanoin joskus, että mulla ei saa olla liikaa aikaa. Nyt sitä on. Sairaslomalla jalan takia, tuli pieni työtapaturma. Ei paikkaa missä olla tai mihin mennä. Ei enää mitään suunnitelmia mistään, vaikka eihän sellaisia tarvitakaan.

"Mä luulen et rohkeus on sitä et tekee jotain mihin uskoo, vaik pelottaa. Tai vaikka tietää et voi menettää kaiken"

Mä mietin nyt kaiken uudestaan, kaikki mitä mun pitäis tehdä. Kannattaako se tehdä, mitä siitä puuttuu ja mitä siinä on. Matkalla tuntemattomaan, mitä se tuo edessään.

" Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua
et tee turhia lupauksia."


Mä olen kai luvannut joskus turhia lupauksia. Tai turha on väärä sana. Mä olen tehnyt lupauksia joista mä en ole varma olenko mä ne pitänyt. En tahallaan rikkonut enkä edes vahingossa, vaan jonkun muun asian takia. Mitä ikinä teetkään rakkauden tähden, mihin ikinä pyrit löytääksesi onnen. Mulla onni tulee siitä kun teet jonkun toisen onnelliseksi, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Mutta mä olen luvannut taistella ja ehkä joskus vielä saavuttaa sen mitä nyt ei ole. Mä olen ajatellut menneitä, niitä tunnetiloja mitä oli joskus.

Ei ole koskaan tuntunut yhtä tyhjältä kuin nyt...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti